Известие

Collapse
No announcement yet.

Високо налягане на турбото 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги турбината май е сменявана защото на нея пише ИХИ Турбо Б 859 serial number :VL180008 и нз дали е с променлива геометрия ето и снимка прилагам да давате акъл.А и самото лостче опира в няква тръба от маслената помпа май,която е закрепена на блока на мотора.Ето и снимка
    Attached Files
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

    Comment


    • #17
      Ихи май не се слагаше на Алфа JTD, а при Fiat. Поне аз така си мисля. И така на вид май е само с Wastegate.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        Колега, това ихи няма геомртрия
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #19
          Тая кола май беше от евтините ....

          Comment


          • #20
            • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
              Колега, това ихи няма геомртрия


            М-у другото това е много читава турбина - нищо че няма геометрия - представя се много много добре
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
              Колеги турбината май е сменявана защото на нея пише ИХИ Турбо Б 859 serial number :VL180008 и нз дали е с променлива геометрия ето и снимка прилагам да давате акъл.А и самото лостче опира в няква тръба от маслената помпа май,която е закрепена на блока на мотора.Ето и снимка
              Не е проблем да я караш и с тая турбина-оправи си налягането!Гледам лоста ти не е от регулируемите но това също не е проблем!Значи отвиваш двата болта които държат клапана за разтоварването-трябва да намериш начин да го-придвижиш напред с изпилияване на планката или квот са сетиш друго!Имай впредвит че с един милиметър напред пада налягането с около 100милибара!Това всичко при изправен клапан проверен да не спукан и тн....

              Comment


              • #22
                Оправих всичко!Значи цялата работа идва от тва,че е сменявана турбината и на тая "новата" лостчето опираше в тръбата за антифриза,която е захваната към блока на мотора.За това не се мърдаше целия механизъм,иначе със съвсем малко налягане клапанчето избутва лоста(незнам пък сега да не би да е пружината да си е заминала и да прави по-малко налягане турбото?!?) Кажете ми горе долу какво налягане трябва да прави 2.4 136 коня мотора за да знам като го гледам утре на компа в движение какво да правя-дали да оставя така нещата или да сменя клапана с по-тегав.Иначе турбината нищо,че не е от тоя мотор мисля,че е доста добра,не знам дали с оригиналната с променливата геометрия върви повече...
                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                Comment


                • #23
                  Май на 0.9 но не съм сигурен. При фиат с това турбо надува е на 0.6 - 0.7 бар.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    А на тоя мотор до колко бара ограничава турбото?В сми като я настъпвам примерно на 4та 5та до какво налягане трябва да стига със оригиналната турбина,защото мойта сега ако пружинката е по-мека и отваря при по-малко налягане май няма шанс да стигне тия 136 коня?Имам чувството,че преди като беше блокиран клапана и правеше свръх бууст вървеше повече,което е нормално,ама сега как да разбера дали върви по-малко от нормалното?И още един въпрос:май си карам без подгряване и излизат 2 грешки 0380 и 0381 - релето ли трябва да сменям,всички свещи или само бушонче?
                    Last edited by KoRny; d.m.y г., 09:49.
                    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                      А на тоя мотор до колко бара ограничава турбото?В сми като я настъпвам примерно на 4та 5та до какво налягане трябва да стига със оригиналната турбина,защото мойта сега ако пружинката е по-мека и отваря при по-малко налягане май няма шанс да стигне тия 136 коня?Имам чувството,че преди като беше блокиран клапана и правеше свръх бууст вървеше повече,което е нормално,ама сега как да разбера дали върви по-малко от нормалното?И още един въпрос:май си карам без подгряване и излизат 2 грешки 0380 и 0381 - релето ли трябва да сменям,всички свещи или само бушонче?
                      Ти си за електричар. Свещите не се управляват от реле, а от модул М15 през 70А бушон, a той самия - от М10 (ECU).
                      Kолкото до турбината - тя е на обороти, не на коя скорост си
                      С коя програма ти излизат тези грешки?
                      (Казах, че евтините коли излизат скъпо)
                      Last edited by Godfather; d.m.y г., 11:10. Основание: уточнение

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
                        ...Kолкото до турбината - тя е на обороти, не на коя скорост си
                        ...
                        Това може да важи за мотора, но определено не е вярно за турбината. Там играя най-вече товарът на мотора. Пробвай да стигнеш холд бууст на място, ако не си съгласен.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Това може да важи за мотора, но определено не е вярно за турбината. Там играя най-вече товарът на мотора. Пробвай да стигнеш холд бууст на място, ако не си съгласен.
                          При празен ход нямаш рязкото падане на оборотите, както е когато натиснеш спирачка и отнемеш газта едновременно с това. Нека някой специалист по турбини го обясни по-добре

                          Comment


                          • #28
                            Че какво става, като отнемеш газта?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #29
                              В Аутодата-та видях,че модула за свещите е на самия кош зад мотора,свещите също ги видях,но са доста трудни за достигане.Ако дам на контакт и замеря тоя модул мисля,че ще видя дали отива ток до свещите...
                              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                              Comment


                              • #30
                                Значи извадих буксата която отива от модула към свещите и на 3 от 5те крачета даде верига,което на мен ми говори,че 2 свещи са аут.Отделно близо 12 волта идват в тоя модул,но на изхода за тая букса към свещите няма никой като е на контакт колата,а и модула не цъка.Сега значи 2 свещи и 1 модул трябва да си взема?
                                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                                Comment

                                Working...
                                X